Promotie
- 17%
calcActive())">
€ 11,99
€ 9,99
U bespaart
7.99 € / 100 ml
Op voorraad
% Meer stuks, betere prijs
- 3 stuks-19%€ 9,69/st
- 4 stuks-20%€ 9,59/st
- 5 stuks-20%€ 9,49/st
Bexident Whitening Tandpasta 125ml
Isdin - Buis - 125 ml
MIFARMA DAYS! Product in promotie. Korting is al toegepast op de productprijs. Valid until 09/06/26.
- Gratis vanaf €89
- 100% veilige betalingen
Productdetails
Omschrijving
Bexident Whitening genereert, dankzij de Pro-Whitening Tech-technologie, een whitening- en anti-vlekkenwerking na 7 dagen gebruik.
De remineraliserende werking versterkt en beschermt het glazuur vanaf de eerste dagen.
Voorkomt tandgevoeligheid geassocieerd met het gebruik van bleekmiddelen.
De combinatie van de ingrediënten produceert een driedubbele antiplaque-werking die de vorming van orale biofilm, een van de oorzaken van tandkleurverandering, vermijdt.
Geschikt voor volwassenen en kinderen vanaf 7 jaar.
Hoe te gebruiken
Poets drie keer per dag na de maaltijd gedurende twee minuten.
Technische tip
È importante mantenere quotidianamente una buona igiene orale per evitare la comparsa di malattie e problemi dentali o gengivali.Belangrijke details
- Producttype Buis
- Prijs per eenheid 7.99 € / 100 ml
- Merk Isdin
- PVP 11,99
Samenstelling
ACQUA, SORBITOLO, POLIFOSFATO DI SODIO, SILICE IDRATATA, GLICOLE PROPILENICO, PEG-12, GOMMA DI CELLULOSA, MONOFLUOROFOSFATO DI SODIO, AROMA, CI 77891, BIOSSIDO DI TITANIO, PVP, XILITOLO, SODIO LAURYL SOLFATO, PEG-60 OLIO DI RICINO IDROGENATO Z, INC CITRATO, IDROSSIAPATITE, COCAMIDOPROPYL BETAINA, SACCARINA DI SODIO, CLORURO DI POTASSIO, METILPARABEN DI SODIO, FLUORURO DI SODIO, LIMONENE, CI 74160, BENZOATO DI SODIO, GLICOLATO DI SODIO, CLORURO DI SODIO.Hoe te gebruiken
Spazzolare tre volte al giorno dopo i pasti per due minuti.
Meningen
Ons beoordelingsbeleid4.5
5
4
3
2
1
5
Ambrosía R.
- Verified Buyer
Het is de eerste witmakende tandpasta die ik kan gebruiken, want de anderen zijn te agressief voor mij
4
Rosa R.
- Verified Buyer
Dit is de tweede verpakking die ik gebruik. Ik vind het leuk, net als alles van ISDIN.